Riskutbildning 1 17/4 kl. 16:00

Riskutbildning 1 är en obligatorisk utbildning inför dina förarprov (kunskapsprov samt körprov). Kursen är teoretisk och berör riskbeteenden i trafik – trötthet, alkohol och droger. Kursen är ca. 3.5h inklusive rast och genomförs i vår lokal. Inga förkunskaper krävs.

Målet med utbildningen är att utöka dina kunskaper om riskbeteenden och dess påverkan på körförmågan. Vår förhoppning är att du aldrig skall framföra fordon under inflytande av ovanstående, men även att du skall kunna påverka människor i din närhet till samma kloka beslut.

Utbildningen genomförs endast på svenska och Trafikverket ställer krav på att du har god förståelse för det svenska språket. Om du är i behov av tolk för utbildningen behöver du själv tillhandahålla och meddela oss om detta.

– Vi kommer använda de uppgifter du lämnar här för att kunna utföra utbildningen på så bra sätt som möjligt. Om du vill veta mer hur vi använder och lagrar dina personuppgifter är du välkommen att kontakta oss.

Boka evenemang

Antal Biljetter kvar: 7
The ticket is sold out. You can try another ticket or another date.

17 apr 2024

590.00SEK